Summa sidvisningar

fredag 23 januari 2015

30 juni 2009

Min lilla goding har varit så go o glad….

… ett par dagar nu… Känns bra… vet att sist jag skrev hade han en bra dag… men sen har det varit mkt upp o ner…o han var iväg på korttids nu tors-sön o söndagen hade varit en bra dag… Annars hade det varit mkt upp o ner…  Nu sista två dagarna har han haft ett par utbrott/reaktioner  men annars bara varit go o glad… känns som balansen börjar infinna sig o att justeringen i medicineringen börjar göra verkan… Så mkt skratt, leenden, pussar o förnöjsamhet… Jag får mer ork att göra alla måsten o det är lättare att hålla rutinerna när han inte är så arg och utagerande hela tiden… Han visar fortfarande att han trivs bäst på sitt rum, men jag vågade faktiskt sätta han i vagnen o göra lite ärenden idag… o det vågade jag inte förra veckan, då jag var rädd att han inte skulle fixa det… Men det gick jättebra… Han kastade bara kepsen en gång på vägen… o det är ju ingenting… Hoppas han får må så här nu, skratta vara glad o njuta av sin tillvaro….  Puss på dig lilla gubben!
Ha det gott alla!
Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar