Summa sidvisningar

fredag 23 januari 2015

17 juni 2009

Blev sovmorgon idag….


Han somnade sent i går… vägrade dricka sin välling med kvällsmedicinen med o flaskan flög x antal gånger…. Han var ledsen till o från o blev ngn bajsblöja till, bajsat frätande men inte så löst…. men helt bra i magen är han nog inte….  Efter två fick han i sig medicinen i natt… skönt det iaf…  Men han vaknade inte förrän framåt nio idag o det var kaos hela förmiddagen… ledsen o arg, arg o ledsen…. ville inte ta morgonmedicinen i flaskan heller, så det tog ett par timmar innan han fått i sig macka o välling, duschat o fått på sig…. Kom så långt som att få på skorna o sen när väskan skulle tas på så blev han arg igen… Kasta o bita… Känns som om det snart är läge o ta kontakt med hab igen….  Vill säga att jag uppskattar verkligen er som jobbar kring minstingen… Tack för att ni är ett så bra stöd…  Han kom iväg till korttids iaf, men någon skola blev det inte idag… nu ska han vara i väg till fredag kl 14, de stora har åkt i väg på var sitt håll för att fira midsommar, pojken med morfar och tösen med kompisar på minisemester med husvagn…. så nu är det bara såååååå lugnt… Tänkte komma i kapp med tvätten nu o småplocka lite…. Nu håller jag på o frosta av frysen, vet inte när jag gjorde det sist…. HAHA 
 De stora barnen har varit så duktiga o hjälpt till lite här idag…. Fast inte helt utan protest, men iaf :-)  
 I morgon ska jag ut på vift med en kompis… Ska bli skönt o få ut o åka lite… Saknat det en hel del… gör ju inte så mkt för min egen skull, utan mest fixar med barn o hushåll typ…. Men det ska bli kul… Sen i midsommar är det bara jag o minstingen hemma…. Kommer nog inte göra någon stor grej av det…. Lite sill o ägg bara skulle jag tro… Och han får nog äta sina älskade köttbullar o potatis…. :-)  
Gött med lite sol idag….
Ha det gott alla!
Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar