Summa sidvisningar

fredag 23 januari 2015

28 maj 2009

Det gick bra idag på öron….

I taxin på väg in till stan, nyfiken tittar ut… Han gillar oftast att åka bil, och denna vägen har han åkt många gånger…

Det såg bra ut i örat och vi väntar nu på tid för att få ta ut röret i vänsterörat… I höger har han inte haft några mer infektioner sedan de tog ut röret där för ca 10 månader sedan… Hoppas att han får hålla sig frisk sen när nästa rör är borta med…  Han var 6 månader när problemen med öronen började, så kan vi lägga detta bakom oss och han får vara frisk nu så vore det gött, är ju så mkt annat ändå…     Han har haft lite snabba arga utbrott idag, och jag vet inte riktigt varför… Man kan ibland komma på i efterhand vad som varit fel, eller om han inte mår riktigt bra…. Han var lite arg i går med…  Men nu ska han vara på korttids till söndag eftermiddag och jag ska passa på o greja o avnjuta hög musik på stereon för att ”rensa hjärnan” som jag brukar uttrycka det :-) Skulle nog bli galen utan musik… Stora pojken ligger o sover nu, och tösen sitter på en buss hem från Liseberg… Hon har varit där på skolresa… Kul för henne :-) Vi åker nog dit senare i sommar sen, jag och de stora barnen… Jag gillar att åka det mesta där….

Har hunnit med en vända till tippen med idag, det var mkt bröte jag ville bli av med o nu är det  gjort….

Tack för hjälpen till ”chauffören”

Ha det gott alla!

Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar