Summa sidvisningar

söndag 5 juni 2016

Återskapning KÄRLEK

Lilla lilla gubben jag älskar dig så
Finns så mycket jag vill men inte kan förstå
Tänk om jag fick se världen ur ditt perspektiv
Hur det är att leva ditt liv
Om så bara för en dag
så jag fick lära känna ditt riktiga jag
Mitt liv kommer aldrig mer bli det samma
Det är ett privilegium att få vara din mamma

Jag försökte återskapa ur minnet, för min gamla blogg är inte tillgänglig. Så mkt har gått förlorat. Tyvärr hann jag inte flytta över allt. Men en del inlägg finns i denna bloggen från den förra. De står med datum i arkivet.  Ska se om jag har möjlighet hitta bilden jag hade till denna dikten oxå.  Sen är jag osäker på om detta var hela dikten, tyvärr!


1 kommentar:

  1. Fin dikt. Jag hoppas och tror att han känner din kärlek.
    Jag förstår inte hur du orkar, det är han, lilla N, dina vuxna barn, dig själv och för oss andra.
    Du öser kärlek och omtanke till så många.

    SvaraRadera